adidas sommer sko

adidas sommer sko

Postprzez abbiebartell » Śro Paź 10, 2018 5:38 am

Image

NMD er adidas sommer sko en overvældende populær silhuet, og XR1 tilføjer et bur til sokken som øvre. Jeg knytter mange mennesker til at gå om un-caging disse spark, men jeg kan lide det som dette. Buret med mesh center på siderne, tilføjer en smule dynamik til denne meget elskede sneaker silhuet.

Duck Camo adidas sko ny stil NMD faldt i 5 farveveje - Sort, Hvid, Oliven, Lyserød og Blå. Den kører den regelmæssige boostsål med varemærket NMD-blokke ved hæl og forfod. De har rehashed forfoden blok, som nu blandes i boostsålen og i hvid, hvilket gør det næsten usynligt. Det glider ikke ud og sidder flush med mellemsålen. Sneaker har en hel mesh øvre med en neopren indvendig foring, som jeg tror ville holde vandet i en vis grad. Der er interessante spidser af vokset ruskind på trefoil branding (tunge) og hælenheden, i olivengrøn. Trækfanen er høj synlighed kontrasterende lys orange i farve.

At sige, adidas sko disk rabat at der har været en masse NMD-varianter, der faldt i 2016, ville være en underdrivelse af sorter. De har også præsenteret en masse relevante samarbejder som Pharrell Williams Human Being-samlingen og linjen med White Mountaineering. Og jeg er sikker på, at der vil være interessante varianter i den nærmeste fremtid. Fordi er det ikke, hvad adidas Originals repræsenterer? Fremtiden""!

Den nyeste adidas NMD XR1 tilsætning til den stadigt voksende Boost-familie, adidas Originals NMD XR-1 fortsætter med at bygge videre på det futuristiske fundament, NMD allerede har lagt. Denne nye udgave tilføjer et plastikbjælke rundt midtfodsområdet, hvilket forbedrer stabiliteten på tværs af den øvre og tilføjer styrke til det overordnede design. De Boston / Micropacer-inspirerede rektangulære stik er stadig til stede inden for mellemsålen og rager udad fra det polstrede Boost-skum.

http://www.farvefit.com/
abbiebartell

Dołączenie: Śro Paź 10, 2018 5:26 am

Powróć do Samochody

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość