ulubiony sport

ulubiony sport

Postprzez RobinHood » Pią Sty 04, 2019 2:30 pm

Cześć wszystkim, nie było tu jeszcze takiego tematu więc zapoczątkuje - jaki uprawiacie sport? Ja jestem początkującym łucznikiem i ćwiczę na black sheep apollo. Ciekawe czy ktoś jeszcze się tu interesuje łucznictwem, dajcie znać !
RobinHood

Dołączenie: Wto Kwi 24, 2018 12:15 pm

Re: ulubiony sport

Postprzez mosktom » Śro Sty 23, 2019 1:23 pm

Łucznictwo? Nie próbowałem, choć w TV ogląda się spoko.
Ja lubię biegać.
Biegać i słuchać muzyki a ostatnio słucham audiobooków z sklepdlasluchacza.pl
Pozdrawiam
mosktom

Dołączenie: Śro Sty 23, 2019 1:18 pm

Postprzez mczay » Śro Sty 23, 2019 11:41 pm

Moim ulubionym sportem jest jazda na deskorolce. Z uwagi na to, że w chwili obecnej moja deskorolka uległa uszkodzeniu, rozglądam się za nową. Zauważyłem, że ich sprzedażą zajmuje się sklep internetowy https://onboardshop.org/balance-board - czy kiedykolwiek mieliście okazję do niego zajrzeć, czy raczej nie? Może złożyliście w nim zamówienie i moglibyście wypowiedzieć się na jego temat?
mczay

Dołączenie: Pon Lut 26, 2018 5:11 am

Postprzez Sylwianaa » Pią Sty 25, 2019 2:43 pm

Mi się bardzo podoba jazda konna i chętnie bym spróbowała swoich sił w jeździectwie. Zauważyłam, że sporo osób decyduje się na zakup własnego konia, co świadczy o tym, że to coraz popularniejszy sport. Posiadanie konia wiąże się jednak z ogromna odpowiedzialnością. Ponadto trzeba kupić wyposażenie dla konia. Jednym z najważniejszych elementów jest ogłowie, wędzidło, siodło czy kantar. W zasadzie to takie podstawowe rzeczy bo akcesoriów dla koni jest o wiele więcej. Wszystko, co niezbędne dla konia i jeźdźca możecie znaleźć w internetowym sklepie jeździeckim Horse-Trade. Mają tu bardzo duży wybór artykułów najlepszych producentów.
Sylwianaa

Dołączenie: Pią Lut 19, 2016 1:25 pm

Postprzez uniszka » Pią Sty 25, 2019 3:23 pm

Ja cały czas szukam swojej ulubionej dyscypliny. Obecnie trenuję siatkówkę, ale to chyba nie to..