TANIEC jako część mojego życia, a MDK i brak miejsca!!!

TANIEC jako część mojego życia, a MDK i brak miejsca!!!

Postprzez Rafał » Czw Mar 18, 2010 3:09 am

Witam. Jestem z Ustronia, mam 20 lat, tańczę B-boying, wszystkim znany także jako Break Dance.
Podkreślam iż Jestem Indywidualistą, samoukiem.
Tańczę już od paru dobrych lat (siedmiu o ile się nie mylę) w Miejskim Domu Kultury Prażakówka w Ustroniu.
Z roku na rok jest coraz gorzej z dostępem sali dla naszej ekipy, drużyny (nie wiem jak to jest z innymi zespołami). Np. na początku kiedy zaczynałem, trenowaliśmy w holu (aktualnie przejętym przez Pub Angels), po przejęciu i wyremontowaniu holu zabroniono nam tam tańczyć.
Za alternatywę dano nam sale z lustrami. Wszystkim znana jako "7emka" gdzie w dogodnych, wybranych przez nas godzinach uczęszczaliśmy regularnie na treningi.
W zamian tańcząc na różnych imprezach organizowanych przez MDK i nie tylko. Dla przypomnienia, było to jakieś 2, 3 lata temu.
Jeśli chodzi o sytuacje na dzisiaj to wygląda to następująco, treningi mamy niby 3 razy w tygodniu. Czemu niby?? ponieważ z tych 3 dni trenujemy może raz w tygodniu albo w ogóle. Dlatego że mamy do dyspozycji tylko sale widowiskową, gdzie bardo często właśnie w godzinach i dniach kiedy mamy mieć trening odbywają się różne konkursy itd.