Pytanie o zabezpieczenie biura

Pytanie o zabezpieczenie biura

Postprzez aruna » Pią Wrz 15, 2017 9:45 am

A ja natomiast chciałem się z Wami skonsultować w kwestii zabezpieczenia biura. Nie mogłem znaleźć pasującego tematu, dlatego więc ruszam z nowym wątkiem. Sytuacja przedstawia się w ten sposób, że prowadzę drobną działalność, biuro rachunkowe i naturalne, że dokumenty i pieniądze firmowe trzymam w biurze. Na przestrzeni kilku miesięcy w mojej okolicy doszło jednak do dwóch włamań i trochę czuję się teraz niepewnie. Postanowiłem więc wzmocnić firmowe zabezpieczenia. Wcześniej miałem już zamontowany w firmie alarm, ale teraz dodatkowo kupiłem monitoring i zastanawiam się nad kupnem sejfu. Co sądzicie na ten temat? Waszym zdaniem jest to pomysł godny rozważenia? Póki co, zrobiłem mały research w necie, znalazłem firmę "saffort" i przejrzałem ich ofertę - https://www.saffort.pl/. Wygląda korzystnie, ceny tych sejfów są przystępne, poza tym można wybierać zarówno wśród sejfów antywłamaniowych, jak i ognioodpornych. Zastanawiam się nad tym drugim, bo stanowiłby podwójne zabezpieczenie: zarówno przed złodziejami, jak i wodą czy ogniem. Proszę jednak Was o opinię będę wdzięczny za każdy wpis :)
aruna
 
Posty: 444
Dołączenie: Pon Gru 14, 2015 1:34 pm

Re: Pytanie o zabezpieczenie biura

Postprzez dziewczyna12 » Pon Wrz 18, 2017 10:11 pm

A myślałeś może o zainstalowaniu sobie monitoringu ? To najlepszy sposób na ochronę :)
"Pożycz-go" Łukasz Piotrowski, Rafał Goppold Spółka Cywilna
ul. Korfantego 6A/22
735-911-435
NIP 2220900267
REGON 363649251
http://www.pozycz-go.pl
biuro@pozycz-go.pl
dziewczyna12
 
Posty: 1
Dołączenie: Pon Wrz 18, 2017 10:10 pm

Re: Pytanie o zabezpieczenie biura

Postprzez lanadel5 » Pon Gru 11, 2017 12:52 pm

Dokładnie, monitoring będzie na pewno dobrym rozwiązaniem. Warto o nim pomyśleć. Fajne są kamery HDCVI. To dobre zabezpieczenie biura w razie włamania. Wiele firm stosuje takie zabezpieczenie. To podstawa.
lanadel5
 
Posty: 107
Dołączenie: Pią Lis 24, 2017 5:45 pm

Re: Pytanie o zabezpieczenie biura

Postprzez elka331 » Pią Gru 15, 2017 2:07 pm

Najlepszym rozwiązaniem jest inwestycja w monitoring
miłego dnia na poprawę nastroju :D
elka331
 
Posty: 70
Dołączenie: Pon Gru 11, 2017 3:16 pm

Re: Pytanie o zabezpieczenie biura

Postprzez vitek11 » Śro Lut 21, 2018 1:13 pm

Oczywiście alarm i monitoring to podstawa. Możesz też postawić na bardziej zaawansowany system - na przykład tego typu system monitorowania. Myślę, że taka inwestycja się opłaci. Pozdrawiam.
vitek11
 
Posty: 110
Dołączenie: Śro Wrz 07, 2016 3:30 pm

Re: Pytanie o zabezpieczenie biura

Postprzez roks123 » Śro Kwi 18, 2018 7:10 am

również nie dawno szukałem podobnej firmy. Ja skorzystałem z usług firmy elkar-inst.pl. U mnie zrobili bardzo dobrą robotę więc mogę Tobie i wszystkim innym, którzy szukają takiej firmy ją polecić.
roks123
 
Posty: 13
Dołączenie: Pon Lut 19, 2018 8:44 am

Re: Pytanie o zabezpieczenie biura

Postprzez Arletta28 » Pią Maj 18, 2018 3:13 pm

Tak naprawdę o zabezpieczenie biura możemy zatroszczyć się na wiele sposobów. Przy czym bez wątpienia warto zapoznać się z ofertą takich produktów, jak te z https://biurwa.pl/artykuly-biurowe-wyposazenie-biura-sejfy-i-kasetki-na-pieniadze-kasetka-na-bilon-i-banknoty-duza-o_l_231_12457.html . Znajdziemy tam bowiem m.in. kasetki nie pieniądze, dzięki którym będą one bezpieczne i nie trafią w niepowołane ręce.
Arletta28
 
Posty: 407
Dołączenie: Wto Maj 19, 2015 8:27 am

Re: Pytanie o zabezpieczenie biura

Postprzez arek34 » Wto Cze 12, 2018 8:59 am

Moim zdaniem najlepszą opcją jest inwestycja po pierwsze w monitoring , a po drugie w ochroniarza. Jak chodzi o ochroniarza to najlepiej na rencie poszukać jakiegoś.
arek34
 
Posty: 5
Dołączenie: Wto Cze 12, 2018 8:54 am


Powróć do Sprawy gospodarcze

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 1 gość

cron